November 01, 2011

Panduan Suami Isteri: Kupasan kitab Muhimmah oleh Ustaz Azhar Idrus

Dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang. Rahmat dan kasih sayangNya melangit luas xterhingga. Kerana kasihNya, kita hidup di dunia ini..


Sejak sebelum kahwin dulu, sgt tertarik dengan kupasan kitab Muhimmah. Cerita ttg golongan wanita yang Rasulullah temui ketika peristiwa Isra' dan Mikraj...Berkesempatan berkongsi dalam usrah kisah yang sgt berkesan di hati itu. seperti kisah itu, terkena batang hidung sdri.. dan sedar, betapa hina dan penuh dosanya diri ini.


Alhamdulillah, hari ini jumpa kupasan kitab Muhimmah oleh ustaz Azhar Idrus. Sgt suka cara penyampaian ustaz Azhar dan intipati ceramah-ceramahnya. Banyak ilmu2 yang sgt berguna utk menjadi a good Muslim. Oleh kerana terjumpa kupasan kitab Muhimmah oleh ustaz, teringin nk berkongsi dgn suamiku tercinta dan semua yang membaca...Moga menjadi iktibar utk kita membaiki diri utk menjadi wanita solehah dan isteri yang taat..aminn..

Di bawah adalah siri ke 5 ulasan kitab Muhimmah..Ada banyak lagi siri seterusnya... boleh you tube sahaja..Semoga Allah berikan syurga utk ustaz Azhar Idrus

No comments:

Pageviews