December 06, 2011

Coretan rindu buat kekasih

Salam sayang. 

Happy birthday syg! Semalam dah nyanyi kat syg. Sedap ke tak, pasrah jela k. hehe..


Hari ni 6 Disember 2011, sudah 24 tahun syg berkelana di bumi Allah. Ini hari jadi kedua syg bergelar isteri abg. Walaupun berjauhan buat seketika, kita yakin ini ialah percaturan Allah y terbaik utk kita dan ganjarannya sedia menanti org y sabar. :-) 


24/7 2010: In love


Abg nak ucapkan terima kasih dan tahniah kerana menjadi isteri y baik dan taat. Abg selalu doakan syg dikurniakan syurga oleh Allah, diberi syafaat oleh Rasulullah dan mendapat keberkatan serta kesenangan hidup di dunia. Abg panjatkan syukur dikurniakan isteri y solehah.


Tinggal sebulan lebih lagi utk syg final exam. Follow jadual y syg dah buat tu. Nanti, join study circle ngan Teh dan Madihah, dan buat soalan2 mcm kita sama2 revise utk exam masa stay kat Whiteoak Court dulu. Abg ingat lagi kita pakai baju n jaket 4-5 lapis, socks tebal2, duvet lagi, sebab rumah Whiteoak Court tu groundfloor dan ada masalah insulation. Bila bills electric dan gas melambung 2,3 kali ganda, abg catu penggunaan heater dan blower. Kesian syg sebab time tu study leave utk exam. Duk dalam rumah pun cakap keluar asap! Huhu..Buat revision sama2 sambil mengigil2. Tapi syukur Alhamdulillah. Allah uji, kita sabar dan berdoa, kemudian Allah reward balik dengan result exams kita jadi lagi baik dari exams kita y lepas2. FYP abg pun cemerlang.


Hari ini tinggal 109 hari lagi utk kita disatukan semula. Abg yakin ujian sebegini menjadikan kita pasangan y lebih menyayangi dan memahami. Allah sahaja tahu betapa susahnya nak accommodate perbezaan masa 8 jam ni. Jam 1 pagi Malaysia, syg baru balik rumah dari hospital jam 5 ptg kat sana. Skype or webcam kejap, lepas tu abg tido. Abg bangun pagi, syg pulak nak tido. Kadang2 sempat skype kejap je.
InsyaAllah ada ganjaran dari Allah nanti. :-)


Ok syg, selamat hari lahir sekali lg. Nanti balik Malaysia, tuntut hadiah okay! Anything for you, sayang :-)


With Love,
Abang.


No comments:

Pageviews