December 17, 2011

Sudara Beach Resort

Salam alaikum.

Minggu lepas aku dan family pergi berehat sehari semalam di Sudara Beach Resort y terletak di Pantai Melawi, Bachok Kelantan. Kitorang pergi hari Selasa, kiranya weekdays lah. Sebab umi aku sakit kaki. So, alang2 umi dapat mc dua hari sebab sakit kaki, aku fikir elok biar umi dapat rehat betul2. Kalau duk kat rumah, mesti banyak buat kerja jugak. Biasa lah orang perempuan, ada je kerja rumah nak dibuat. Aku tengok wife aku pun sama.. Maybe genetics dorg kot. Takpun sebab kaum lelaki ni suka sepah. hehe.. =)

Weekdays bilik selalunya tak penuh. Korang boleh pilih nak garden view, pool view ataupun sea view. Kitorang hari tu takut sebab musim tengkujuh, so pilih y paling jauh dari pantai, which is pool view.
 

pool view

Sudara Beach Resort ni rate dia murah kot. Kalau weekdays RM88, weekend RM120. Basic facilities ada lah macam tempat makan, swimming pool, tempat main volleyball. Bilik pun airconditioned, ade hot water, towels, kettle dan basic utensils. Yang best kat sini ialah mandi pantai kurang bahaya sebab pantai melawi ni landai je.

pantai melawi


dining hall


ni number phone utk booking. 0123190009. adioss =)






No comments:

Pageviews